درد دارد...


وقتی چترمان خـــداست.....بگذار بــاران سرنوشت هرچه میخواهد ببارد....
by : x-themes

درد دارد...وقتی می رود...

و همه می گویند دوستت نداشت

...و تو نمی توانی به همه ثابت کنی...

که هر شب...

با عاشقانه هایش خوابت می کرد.........

 



نظرات شما عزیزان:

عشق من عاشقم باش
ساعت13:32---26 تير 1392
salam webe zibai dari omidvaram movafagh bashi,eftekhar bedi tabadole link konim,khabaram kon montazeretam

پسر آسمانی
ساعت23:23---9 تير 1392
لینکیدمت آبجی گلم

♥ ZhIlA♥
ساعت11:12---5 تير 1392
قصه ی من حکایتی دیگر است
کلاغش هیچ خانه ای ندارد
من هم
همین حالا
فـــرامــوش میکنم
همه چیز را
تا فردا
اگر این شعر‌ها بگذارند


♥ ZhIlA♥
ساعت8:20---27 خرداد 1392
یه دریا اشـــــــــــــــک برای ریختن دارم…
یه دل گرفته…
یه زندگی پر از خالی…
من سرشارم از تنــهایـــــــــی…


نگار
ساعت1:17---20 خرداد 1392
سلام خوبی خوشی سلامتی؟بهت سر زدم اگه اگه وقت داشتی بیا به منم سر بزن

فدات خداحافظ
پاسخ:چشم حتما


mohammad
ساعت11:44---17 خرداد 1392
بعضی وقت ها چیزی می نویسی از دلت



برای یک نفر !



اما دلت می گیرد ،



چشمانت پر از اشک می شود ،



قلبت خالی می شود ،



وقتی یادت می آید ،



همه آن را می خوانند و می پسندند ،



جز همان یک نفر …



سلام

29 خرداد تولدمه

میرم تو 22 سال

هووووووووراپاسخ:تبریک میگم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
پنج شنبه 16 خرداد 1388برچسب:, 10 |- بـــاراלּ -|

ϰ-†нêmê§